آیین بزرگداشت جانباختگان پالایشگاه تهران در مسجد نور برگزار شد



به گزارش شانا در این مراسم مرضیه شاهدایی، به همراه هیئتی متشکل از مدیران و مقامات عالی رتبه وزارت نفت برای ادای احترام به مقام جانباختگان حادثه آتش سوزی در مسجد نور حاضر شدند و با خانواده های داغدار، دیدار و همدردی کردند.

قائم مقام وزیر نفت در این آیین سوگواری، ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار اظهار کرد: در گذشت تعدادی از کارکنان زحمتکش پالایشگاه تهران که در جریان حادثه آتش سوزی اتفاق افتاد، سبب رنج و اندوه فراوان  خانواده صنعت نفت شد .برای بازماندگان و خانواده های عزادار این کارکنان خدوم از درگاه خداوند متعال طلب صبر و شکیبایی  می‌کنم.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این مراسم ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های حادثه دیده به خبرنگار شانا گفت: دستور بررسی فوری و دقیق چگونگی بروز حادثه و همچنین کمک برای ابراز همدردی به جانباختگان این حادثه ناگوار داده شده است و امیدوارم خداوند به خانواده های داغدار صبر عنایت بفرماید.

 سیدکاظم امیری، نعمت کوخایی، محمدسجاد
دارابی، محسن دارابی، پوریا دارابی، افشار میرزایی و جواد نوروزی از
کارکنان پالایشگاه تهران بودند که هنگام وقوع این حادثه جان خود
را از دست دادند.

آتش سوزی در پالایشگاه تهران عصر جمعه  (۵ آبانماه) در پی نشت مواد اشتعالزا در واحد آیزوماکس هنگام اجرای عملیات تعمیر و نگهداری (اورهال) رخ داد و بلافاصله با حضور به‌موقع نیروهای آتش‌نشان، مهار شد؛ بر اثر  این حادثه متاسفانه هفت نفر از کارکنان جان باختند.

 



Source link

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

اگر با این شرایط موافقید، لطفا here کلیک کنید.